Translate

dilluns, 11 de maig del 2015

Predicció del 25M

A La Mañana hem creat aquest trol de campanya,
però només per riure, sense ànim de molestar a ningú eh...


Primera predicció que puc fer sobre el que passarà el 25 de maig: Guanyi qui guanyi i perdi qui perdi el dia abans a la ciutat de Lleida, el meu timeline de Twitter començarà a respirar i, amb una mica de sort, tornaran a reaparèixer cares de gent identificable que signarà el que afirma. 

De fa temps només segueixo a 666 perfils (capten el joc diabòlic?), de manera que cada vegada que trobo alguna persona que diu coses que em semblen interessants he de deixar de seguir a algú altre. Això m’ajuda molt a no tenir ni tan sols la suposada obligació d’estar alerta del que publiquen determinats franctiradors. Total, si em disparen ja m’apunten... 

N’hi ha massa gent que està centrant aquesta campanya electoral a la xarxa de l’ocellet, on no viuen ni de lluny la majoria dels votants. I, en tot cas, si es pogués votar a través de Twitter, gran part dels sufragis serien nuls a causa dels hastags plens de mala llet que els invalidarien. 

Serà positiu per a molts recuperar el pols del carrer, on la gent no passeja amb màscares ni discuteix amb si mateixa com si fos quatre persones diferents. Aquests, en tot cas, haurien de fer cap al Pigem... Ens veiem dilluns vinent, l’últim abans del 24M?


Article publicat al diari La Mañana l'11 de maig de 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada