Translate

dilluns, 3 d’agost del 2015

Noms, noms i noms

És cert que a Lleida no tenim un Lluís Llach... Ni a Barcelona ni a Tarragona tampoc


N’hi ha noms, noms i noms... A veure si ens entenem: Que tinguis o t’hagis fet un nom en l’espai públic no diu res més de tu que has assolit una certa quota de pantalla, que ets conegudet o, fins i tot, mediàtic. Res més, absolutament res més. 

Aquestes setmanes en les que s’ha obert una certa crisi arran de determinades presses per donar els noms de la candidatura de Junts pel Sí a Lleida s’estenia aquest depriment missatge: Ens hem de fer mirar això que Lleida no tingui referents nacionals... I va Unió i fitxa l’exfiscal Martín Rodríguez Sol –mallorquí d’ascendència i fort arrelament lleidatà–... Una altra cosa és que a Lleida no tinguem un Lluís Llach (ni a Barcelona ni a Tarragona) o que només vulguem un mediàtic de l’ala sobiranista. 

Els noms, de vegades, confonen la gent. No fa pas molt algú em felicitava per una contra meva que havia llegit a l’altre diari local de la ciutat... Hahaha! I jo que pensava que tenia un nom! 

Estaria bé que al costat del nom i els dos cognoms poséssim els currículums, per allò de valorar amb coneixement de causa si m’encaixa o no la seva personalitat amb les expectatives que m’aporta. Dit això, Josep Maria Forné m’està bé, molt bé. Ens veiem dilluns vinent? Aquí, eh!


Article publicat al diari La Mañana el 3 d'agost de 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada