La capacitat de modificar voluntats si regales un pernil... |
Si alguna situació professional em fa respecte, amic, és la del creatiu publicitari que rep l’encàrrec de parir un anunci de perfums pel Nadal. És aquí on es posen a prova els grans fonaments de la publicitat, la capacitat per a situar un producte al bell mig dels interessos i inquietuds d’una societat fent que el valor afegit d’aquella mercaderia coincideixi amb les teves necessitats o aspiracions, que acostumen a ser més concretes que els eteris missatges perfumats.
Per tot això, encara al·lucino amb el creatiu que ha proposat que una marca de pernil serrà adopti com a valor afegit la corrupció: la capacitat de modificar voluntats si regales un pernil. I la marca, convençuda que representa així la societat. Exageres, només és una broma, el defenses...
No és cap broma que assumim que oferint un pernil l’entrenador nomenarà capità de l’equip la criatura, o que t’empasses que el nen farà d’arbre a l’obra escolar de Nadal tot i el mal que creus que li farà. No és cap broma que banalitzem, i fins i tot elevem a categoria de valor afegit social, la pràctica efectiva del regal a canvi d’un millor tracte. Si acceptem això, on posem el límit? Tota trama Gürtel comença amb un petit obsequi acceptat. És dimarts, i 13, comencem la setmana;)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada