Translate

dimarts, 13 de juny del 2017

Multes o l’insult del Parquímetre

Senyors i senyores paers de Lleida:
Un error no el poden fer pagar més car que un intent d'escaqueig


No faré la broma fàcil que corre per les xarxes socials, amic, sobre a quin partit m’he d’afiliar perquè em prescriguin les multes de trànsit, però reconec que l’última m’ha emprenyat molt, per injusta. 

Sempre he pagat totes les sancions que m’han estat comunicades, igual que li passa a un regidor del qual es fa córrer el seu nom per tres que no li van arribar a casa, sense fer esment a la quantitat ingent que ha pagat. A l’igual que ell, els meus fills també agafen el cotxe que està al meu nom, que és el que acaba apareixent als butlletins de denúncia. 

Però al marge d’això (i que es digui que les multes prescriuen als sis mesos quan jo he pagat una mal comunicada en origen nou mesos abans), la darrera és un insult del parquímetre. És una eina recaptadora!, t’esveres... 

No. Defenso la zona blava. Una altra cosa és que paguis el tiquet amb l’app de mòbil, t’equivoquis en posar el tipus de tarifa i te clavin 60 euracos que, a més, no pots anul·lar a través del telèfon amb el pertinent descompte, com sí pots fer si no has posat el tiquet. 

Mirin, senyors i senyores paers, això sí és qüestió de voluntat política: un error no el poden fer pagar més car que un intent d’escaqueig. Ja els hi diré si m’arriba a casa... o no. És dimarts i 13!!! comencem una setmana terrorífica;) 

Article publicat al diari La Mañana el 13 de juny de 2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada