Translate

dimarts, 23 de maig del 2017

Ull, que ve el cadastre!!!

Quines fotografies aporten vostès que jo he fet obres pressumptament irregulars?


La cosa va així, amiga: Reps una carta del Cadastre, amb el neguitós segell del Ministerio de Hacienda, que et condemna a pagar una taxa per haver-te ampliat la casa sense informar l’administració. A més, t’avisen que com t’has fet la casa més gran hauràs de pagar més IBI a partir d’ara. Fins aquí, sinó fos pel to incriminatori de la missiva, tot correcte. L’únic detall és que a casa meva no he fet cap ampliació de res. 

Amb tantes inspeccions, segur que és una errada fàcilment esmenable, confio. Que això pot passar, ho assumeix el Cadastre obrint una oficina temporal al poble –Torrefarrera, en el meu cas– per atendre consultes. Una funcionaria puntualíssima i molt amable t’explica quin senzill tràmit de reclamació has de fer a les oficines de Lleida. Et deixa tranquil. I entres a la seu central i sorpresa! Intueixes... 

Espera d’uns minuts, amb el paper ja fet tal i com m’han dit, i aquesta altra funcionària em diu que quines fotografies aporto com a prova de que no he ampliat casa meva. Perdoni??? Quines fotografies aporten vostès que jo he fet les obres presumptament irregulars? On s’ha vist que s’hagi de demostrar la innocència? No es posi així, li poso un segell i ho envio a Madrid, que allà ho miraran. Ara sí que tremolo!  Salutacions al ministre. És dimarts, comencem la setmana cabrejat;)

Article publicat al diari La Mañana el 23 de maig de 2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada